PL EN
Menu

zarządzanie procesem i rozliczanie zadań

Jeśli w twojej firmie chcesz zarządzać zasobami, dobrze rozliczać zlecenia, obsługiwać skutecznie klientów i tworzyć wewnętrzną bazę wiedzy, to stworzymy dla Ciebie wszystkie podstawowe narzędzia dla firmy usługowej w formie aplikacji webowej.

Realizacje, z których jesteśmy dumni

Leroy Merlin

  • Intranet dla około 500 użytkowników w oparciu o Redmine
  • wykorzystywany w centrali Leroy Merlin oraz przez dostawców usług
  • Forum.leroymerlin.pl
  • Integrator: middleware między wewnętrznymi systemami a e-commerce Leroy Merlin
Zobacz

Oferia.pl

  • Oferia.pl pozwala użytkownikom indywidualnym i firmom publikować zadania w wielu kategoriach
  • Wspomaganie zaawansowanego wyszukiwania oraz geolokalizacji
  • Ponad 300.000 zarejestrowanych użytkowników
  • Setki gigabajtów zdjęć 
Zobacz

Mybenefit

  • Przygotowaliśmy i wdrożyliśmy System Kafeteryjny do zarządzania wszystkimi benefitami w firmie.
  • Będąc wdrażanym w instytucjach o bardzo wysokich standardach bezpieczeństwa, system przeszedł szereg audytów, które potwierdziły najwyższe standardy bezpieczeństwa danych.

  • System utrzymujemy i rozwijamy od 2010 roku.

Zobacz

Pitax.pl

  • Stworzyliśmy od podstaw portal do rozliczeń podatkowych.
  • Zakres projektu obejmmował analizę, projektowaie, testy i wdrożenie.  
  • Wykonaliśmy integracje z systemami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
  • Projekt realizowaliśmy w ramach programu 8.1.
  • Alikację wspieramy i urzymujemy do dziś. 
Zobacz