Oferia.pl

Migracja i utrzymanie odwróconego systemu aukcyjnego

Na skróty

01.

Początek

W  2014 roku sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych Leroy Merlin zdecydowała się na poszerzenie oferty o serwis internetowy do zlecania i przyjmowania zadań budowlanych. Zamiast tworzyć rozwiązanie od zera, firma postanowiła kupić istniejący system i przenieść go na swoje serwery. Byliśmy odpowiedzialni za pełne przejęcie serwisu: od zweryfikowania kodu przed zakupem, aż po rozwój funkcjonalny i utrzymanie.

02.

Migracja systemu niewidoczna dla użytkownika

Pierwszym wyzwaniem było przeniesienie serwisu z infrastruktury poprzedniego właściciela na infrastrukturę Leroy Merlin. Pomimo niepełnej dokumentacji (informację o poprzednim systemie otrzymaliśmy ustnie) musieliśmy odtworzyć środowisko poprzedniego właściciela i przenieść na nie bazę 300 tys. użytkowników. Migracja miała być też niewidoczna dla użytkownika końcowego, żeby nie zniechęcić społeczności portalu nieprawidłowym lub powolnym działaniem serwisu w trakcie przenosin. Po 3 miesiącach intensywnych prac udało się nam w pełni odciąć od starego środowiska technologicznego i przenieść platformę na serwery Leroy Merlin. Użytkownicy portalu nie odczuli migracji na własnej skórze. Dostali jedynie powiadomienie o nowym właścicielu strony.

03.

Rozwój i utrzymanie platformy

Po udanej migracji zaczęliśmy rozwijać serwis funkcjonalnie i integrować go z wewnętrznymi systemami Leroy Merlin. Przykładem nowej funkcjonalności, która miała pomóc firmie w biznesowym rozwoju była integracja serwisu z systemem lojalnościowym sklepu, dzięki której klient powiększał bazę leadów b2b. Wzięliśmy także odpowiedzialność za utrzymanie serwisu. Od początku współpracy zapewniamy ciągłą opiekę techniczną: jesteśmy dostępni dla klienta przez 16 godzin dyżuru, 7 dni w tygodniu. Leroy Merlin nie musi martwić się o błędy i ich naprawę.

04.

Zakres prac

  • Analiza biznesowa
  • Architektura systemów
  • Frontend Development
  • Backend Development
  • Utrzymanie systemów
05.

Wypowiedź Klienta

Dzięki Avra skutecznie i bezproblemowo wykonaliśmy migrację systemu Oferia.pl na serwery Leroy Merlin. Team Avra wykazał się pełnym profesjonalizmem, sprawnością w działaniu. Pomimo trudności szybko i z sukcesem wykonał zadanie. Wyłączenie serwisu liczyliśmy w minutach, a użytkownicy nie odczuli żadnej straty. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy i polecamy zespół Avra za wiedzę, upór oraz elastyczne i profesjonalne podejście do pracy i Klienta.

Piotr Lipski
Manager ds. Serwisu i Usług
06.

Wyniki

Leroy Merlin bezpiecznie i sprawnie kupiło system aukcyjny, który od lat pomaga firmie w budowaniu bazy leadów b2b i utrzymywaniu relacji z klientami. Migracja serwisu z bazą ponad 300 tys. użytkowników przebiegła sprawnie i bezpiecznie. Dziękujemy za zaufanie!

8 lat

współpracy

16/7/365

SLA

milion+

zleceń

800+

aktywnych kategorii

Zobacz w czym możemy Ci pomóc!

USŁUGI

Zbuduj z nami wyjątkowy projekt!

Napisz do nas czego potrzebujesz. A my zaproponujemy rozwiązania szyte na miarę Twojego biznesu.

Wyceń projekt