MyBenefit

Od startupu do lidera rynku benefitów.

Na skróty

01.

Początek

Kiedy poznaliśmy się z MyBenefit w 2010 roku (wówczas „TravelPass”), firma składała się z kilku osób, które miały pomysł na zautomatyzowanie zarządzania środkami socjalnymi w firmach. Dzisiaj wrocławska firma zatrudnia ponad 100 pracowników i jest największą w kraju platformą benefitów, z której korzystają korporacje oraz średnie i duże firmy z całej Polski, z branż od IT, przez finanse aż do produkcji. Jak do tego doszło?

 

02.

Zbudowanie systemu od zera

MyBenefit na początku swojego istnienia był usługą w tradycyjnej, fizycznej formie. Produktem firmy były bony socjalne, które pracownicy wymieniali w sklepach stacjonarnych na produkty. Firma potrzebowała rozwiązania, które zautomatyzuje pracę ich klientów i użytkowników końcowych i przeniesie bony fizyczne do świata on-line. Nowy produkt miał też umożliwić firmie rozwój oferty i ułatwić dodawanie nowych produktów do portfolio: benefitów turystycznych, rozrywkowych i sportowych.

03.

Pierwszy klient i rozwój aplikacji

Niedługo po uruchomieniu aplikacji wdrożyliśmy do niej pierwszego, dużego klienta. Był to przełomowy krok, który pozwolił nam zderzyć teorię z rynkową praktyką. Dowiedzieliśmy się, czego potrzebują użytkownicy i zaczęliśmy optymalizować aplikację według tych potrzeb. Od tego momentu firma zaczęła szybko rosnąć, a my rozwijaliśmy i utrzymywaliśmy system. W międzyczasie, napisaną przez nas aplikację dwukrotnie sprawdzili niezależni, zewnętrzni specjaliści.  Oba audyty wypadły pozytywnie, a drugi z nich zakończył się wykupieniem firmy przez spółkę Benefit Systems – największego gracza na Polskim rynku wtedy i dzisiaj.

 

04.

Zakres prac

  • Analiza biznesowa
  • Architektura Systemów
  • Frontend Development
  • Backend Development
  • Integracja Systemów
  • Utrzymanie Systemów
05.

Od startupu do lidera rynku

Od 2010 MyBenefit mierzył się z wieloma wyzwaniami biznesowymi: od transformacji cyfrowej, przez pozyskanie i wdrożenie pierwszego klienta, po skalowanie aplikacji i sprzedaż firmy. Dwuosobowy startup zmienił się w 100-osobową firmę i lidera branży, który wyznacza trendy i kierunki na rynku. My przez ten czas przeszliśmy od firmy, która tworzy oprogramowanie na zlecenie, do biznesowego partnera, który wspiera firmę strategicznie i pomaga w trudnych momentach. Dzięki zaangażowaniu obu stron udało nam się wypracować bliską relację, która trwa do dzisiaj.  Nadal utrzymujemy i rozwijamy system i wspólnie pracujemy nad dalszymi sukcesami.

06.

Wypowiedź Klienta

Zespół AVRA uczestniczy w tworzeniu kolejnych funkcjonalności Kafeterii już na etapie projektowania rozwiązań. Z platformy MyBenefit, jednej z najpopularniejszych na rynku świadczeń pozapłacowych, korzysta na co dzień ponad 400 małych, średnich i dużych firm.

Agata Żmudzińska
Marketing Manager, MyBenefit
07.

Wyniki

12 lat

współpracy

700+

firm

4

Zespoły

25+

Developerów

Zobacz w czym możemy Ci pomóc!

USŁUGI

Zbuduj z nami wyjątkowy projekt!

Napisz do nas czego potrzebujesz. A my zaproponujemy rozwiązania szyte na miarę Twojego biznesu.

Wyceń projekt